divendres, 10 de juny del 2016

PROPÒSITS LITERARIS PER AQUEST ESTIU + LLISTA D'OBJECTIUS

Com tots els estius, sempre penso que tindré tot el temps del món per a fer coses. al final, sembla ser que el temps es divideix en petits bocins que cada cop són menors. Aquest any, però, tinc pensat fer el TDR, molt important si vull anar a segon, i a més a més vull llegir MOLT.

La lectura és essencial i necessito obrir-me al món. És la única manera que sé com arribar a nodrir-me de debò. Una mica com Fahrenheit 451.

Per tant, en aquest post us comentaré els meus propòsits literaris i els meus llibres pendents. Al cantó del blog hi afegiré un post-it digital on apareixeran els objectius que hagi complert i la data que els acull. Si al final d'aquest estiu no he complert la majoria teniu tot el dret de colpejar-me amb retrets el meu inexistent compromís.

PROPÒSITS LITERARIS

a) Escriure ben entrada la nit /matinada
b) Escriure ben d'hora al matí/matinada
c) Escriure davant el mar
d) Llegir en un cafè amb una beguda al cantó.
e) Parlar amb altres amants dels llibres
f) Fer bé el TDR
g) Escriure un diari quasi bé cada dia (i fer-ho de manera continuada)


LLIBRES

Aquesta llista és un d'aquells propòsits que quasi bé m'imposaré com a obligació, ja que vull aprofitar bé el temps que tinc per poder llegir matèria de la bona.

a) El Dietari Gris, Josep Pla 
b) Mercè Rodoreda (qualsevol obra en realitat)
c) Verdaguer (poesia)
d) Carner (poesia)
e) Cien años de soledad, García Márquez
f) Roald Dahl
g) Solitud, Víctor Català.


M'agradaria molt saber les vostres propostes d'estiu. Les podeu deixar als comentaris i sempre seran benvingudes. A més a més, necessitaria noves recomanacions de llibres ! (així potser sortireu a la llista)


S

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada