divendres, 22 d’abril del 2016

LLIBRES QUE TINC AL MEU ST JORDI 16'

LLIBRES QUE TINC EN MENT (però sóc una pobra estudiant sense recursos)

(L'ordre no va per importància o preferència)

1 - PERÍMETRE, JAIR DOMÍNGUEZ
Llibre d'un escriptor proper amb un estil personal que no deixa indiferent. He llegit altres treballs seus però es veu que aquesta novel·la és molt diferent. Serà qüestió de llegir-la.







2 - TERRA BAIXA, ÀNGEL GUIMERÀ
L'altre dia vaig mirar la seva versió televisiva més recent de TV3 i em va enamorar. Sé que no està bé això de veure la versió de pel·lícula d'un llibre abans que el propi llibre, però... no hi puc fer res ara. Només tinc ganes de poder-la llegir. Em sembla molt forta en quant a emocions i sentiments contradictoris.









3 - CENT ANYS DE SOLITUD, GABRIEL GARCÍA MÁRQUEZ
El vaig trobar en un lloc ple de vellichor. Segurament en faré un de post sobre el tema. Només dir que és un dels clàssics de la literatura hispanoamericana i l'altre dia vaig trobar-ne una versió de tapes dures preciosa i molt econòmica (vena catalana). Pendent a la llista de lectures.







4 - JAVIER CERCAS, L'IMPOSTOR
Amb tota la polèmica de la seva presentació a Olot, el fet que vam assitir a una de les seves conferències i que Soldats de Salamina sigui també una novel·la pendent, fa que aquesta obra basada en fets reals sigui un treball interessant d'analitzar i entendre comportaments humans actuals.








La llista és breu, el temps també. Bon Sant Jordi 16' (encara falten 15 minuts de rellotge)

S

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada